Uutiset

Chiquitan logolla ja kuvilla varustetut bussit ovat palanneet Lontooseen, ja ne ovat sähköisiä!

Uutiset

25 heinäkuun 2022 ・ 5 min. lukema

Lontoo, Yhdistynyt kuningaskunta, 25. heinäkuuta 2022

Chiquita tuo kaikkien tuntemat kaksikerroksiset bussit Lontoon kesäisille kaduille brändiinsä sopivasti näyttävän keltaisina. Tämän vuoden visuaalinen kampanja nostaa esiin Lontoon ikonisten kaksikerroksisten bussien vastuullisen puolen. Kaupungin keskeisiä julkisen liikenteen reittejä ajetaan heinäkuun puolivälistä elokuun puoliväliin sähköbusseilla hiilidioksidipäästöjen vähentämiseksi.

Chiquita osallistuu Lontoon bussikampanjaan jo kahdeksatta vuotta peräkkäin. Kampanjassa brändit voivat tukea ilmastonmuutosta vastaan toimivaa alustaa. Ensimmäistä kertaa kampanjassa käytetään seitsemää vihreää ja hiilidioksidineutraalia sähköbussia hiilidioksidipäästöjen ja ilmansaasteiden vähentämiseksi. Bussit kulkevat keskustan paljon saastuttavilla bussireiteillä ja pyrkivät hyödyntämään julkisen liikenteet hyödyt ympäristölle. Samalla ne välittävät viestiä ensiluokkaisesta mausta ja laadusta ja kannustavat nauttimaan terveestä elämästä hauskalla tavalla. Näiden upeiden bussien väritys on yhdistelmä Chiquitan tunnusomaista keltaista ja sinistä väriä. Samalla ne tuovat hauskalla tavalla esiin brändin leikkisän puolen ja herättävät kiinnostusta kuluttajissa.

Chiquita on iloinen voidessaan jälleen kerran piristää Lontoon katuja, kun siirrymme kohti vastuullisia vaihtoehtoja ja jatkamme arvokkaita perinteitä. Meistä on hienoa tukea sähköistä muutosta, sillä Chiquita on kaikessa toiminnassaan sitoutunut tarjoamaan vastuullisen tulevaisuuden asiakkailleen.

Peter Stedman, Chiquitan Director of Sustainability

Chiquita on omistautunut vastuullisille käytännöille kaikissa brändialoitteissa, myös kumppanuuksissaan. Kun kuluttajat ajattelevat Chiquitaa, toivomme, että he eivät ajattele ainoastaan maukasta banaania, vaan kaikkea hyvää, mitä sinisen tarramme takana tapahtuu. Tavoitteenamme on yhdistää kaksi ikonia – Lontoon punainen kaksikerroksinen bussi ja Chiquita-banaanit, jotka tuovat kaupunkiin kirkkaita värejä tänä vuonna.

John Cockle, Chiquitan Sales and Market Director, Yhdistynyt kuningaskunta ja Irlanti

Chiquita on ollut helposti tunnistettava brändi vuodesta 1944, jolloin se esitteli maailmankuulun Chiquita-laulunsa. Nykyään Chiquita pyrkii kertomaan ja tiedottamaan kuluttajille Chiquita-banaanien ravitsemuksellisista eduista ja innovoimaan vastuullisia käytäntöjä Sinisen tarran takana -ohjelman kautta. Näin varmistetaan, että Chiquita tarjoaa korkealaatuisia banaaneja ja tukee samalla viljelijäyhteisöjensä ja kuluttajiensa kestävää tulevaisuutta.

Liity Chiquita-yhteisöön

  • Yksilölliset reseptivalinnat: pääset käyttämään edistyneitä suodattimia, arvioimaan reseptejä ja tallentamaan suosikkisi omaan banaanitilaasi.
  • Etuoikeutettu pääsy erityisiin arvontoihin ja kilpailuihin
  • Määritä ruokavalioasetuksesi ja tallenna elämäntyyliin liittyvät suosikkiartikkelisi.

Liity joukkoomme!

Liity Chiquita-yhteisöön ja pääset omaan banaanitilaasi!

Copy link