Tänä vuonna esittelemme ylpeinä erikoispainoksemme, vaaleanpunaisen tarran, jossa neiti Chiquita esiintyy uudessa voimaannuttavassa asennossaan rintasyövän ennaltaehkäisyn ja varhaisen havaitsemisen merkityksen edistämiseksi. Liity hänen seuraansa ja levitetään viestiä yhdessä!
Ennaltaehkäisy on avainasemassa.
Pieni muutos, suuri ero: liity liikkeeseen
Pieni muutos voi tehdä suuren eron rintasyövän torjunnassa. Neiti Chiquita näyttää esimerkkiä vaihtamalla ikonisen poseerauksensa poseeraukseen, jossa hän suorittaa omatarkkailua. Tämä uusi asento kannustaa naisia omaksumaan pieniä tapoja, kuten säännöllisten seulontojen aikatauluttaminen ja terveellisten elämäntapojen omaksuminen, jotka voivat tehdä suuren eron heidän elämässään.
Tänä vuonna De Cecco, yksi maailman kuuluisimmista italialaisista pastamerkeistä, osallistui myös liikkeeseen. Gleaner, heidän tunnettu naispuolinen ikoninsa, päätti ottaa vastaan neiti Chiquitan kutsun ja vaihtaa poseerauksensa omatarkkailuasentoon. Kampanjassa näemme kaksi naispuolista ikonia vierekkäin uudessa asennossa, ja se kutsuu osallistumaan ja kannustaa kaikkia naisia keskittymään ennaltaehkäisyyn. Liity neiti Chiquitan seuraan ja levitä tätä tärkeää viestiä ennaltaehkäisystä ja säännöllisten tarkastusten tärkeydestä!
Ole osa liikettä ja näytä tukesi sosiaalisessa mediassa käyttämällä hashtagia #SmallChangeBigDifference!